Pazar
Kar Yağışlı
-8°C | 4°C
Pazartesi
Kar Yağışlı
-1°C | 5°C
Salı
Çok Bulutlu
-4°C | 4°C

Beyaz Masa

     Beyaz Masa

Dilek ve Şikayet Yönetim Süreci

Dilek ve Şikayet Yönetim Süreci kapsamında, halkımızın bize bir çok kanaldan ilettikleri dilek ve şikayetlerine kaliteli ve hızlı bir çözüm sunulması amaçlanılmaktadır.

Şikayetlerin Alınması

Halkımızın dilek ve şikayetlerini iletebilmeleri için bir çok farklı kanal mevcuttur.

Telefon Numaramız: 0442 741 34 64

Kısa Mesaj Servisi: info@narman.bel.tr

www.narman.bel.tr internet sitesi, akıllı telefonlar için geliştirilmiş olup, her türlü Dilek, Öneri ve Şikayetlerinizi web sitemiz üzerinden yapabilirsiniz.

Başvurular farklı kanallardan gelerek tek bir sistem üzerinde toplanır ve Basın Yayın Sorumlusu tarafından sonuçlandırılarak başvuru sahibine cevap verilir. Başvuruların iletilebilmesi için ilgili kanallarda gerekli altyapı kurulmuş ve sürekli geliştirilmektedir.

Çözümleme ve Yanıtlama

Başvurular en kısa zamanda konusunda deneyimli ekipler tarafından incelenerek çözülür ve halkımıza geri dönüş yapılır. Amacımız başvuru sahibinin beklentilerini hızlı bir şekilde güven vererek karşılamaktır. Bunun için her şikayet özenli ve dikkatli bir şekilde ilgili birimler tarafından incelenir ve bu inceleme sonucunda çözüm sunulur.

Kayıt Altına Alma

İletilen tüm başvurular kayıt altına alınmaktadır. Alınan kayıtlar detaylı incelenerek, Dilek ve Şikayet yönetim süreci sürekli olarak iyileştirilir. 

Sürekli İyileştirme

Sizin belediye dilek şikayet yönetim süreci ve kullanılan sistemler, gelişime açık alanların tespit edilmesi ve verimliliğin arttırılması için düzenli olarak gözden geçirilir, etkinlikleri raporlanır ve sürekli iyileştirilir. Şikayetlerin tekrar etmesini önlemek amacıyla düzeltici ve önleyici faaliyetler gerçekleştirilip süreçlere dahil edilir. Müşterilerimizin en fazla şikayet ilettikleri konular düzenli olarak izlenerek, iyileştirme çalışmaları yapılır.

Copyrigt © 2017 Narman Belediye Başkanlığı ® Yerel Yazılım ||ERZURUM Tüm Hakları Saklıdır